يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ب.ظ

جواد مقدم،فاطمیه 92-93

در ادامه مطلب مداحی کربلایی جواد مقدم در فاطمیه اول مورخ 92/12/23 به صورت صوتی و تصویری آماده دانلود میباشد.

تصویری

فرمت: mp4

 

کردی وصیت تو رو علی غسلت بده شبونه-زمینه(بسیار زیبا)
تمام شب تا صبح خدا خدا کردم-زمینه(حاج رضا پور احمد)
هر کسی تو روضه ست در امانه-شور(بسیار زیبا)
یه دلبر و هزار و یک تا خوبی-واحد(بسیار زیبا)
داده همیشه لطف تو من را خجالتی-شعرخوانی
باورش آقا سخته برام کمتر حتی از کبوترها-شور(فوق العاده زیباست)
دلم گرفته خدایا چگونه عید بگیرم-شعرخوانی(بسیار زیبا)

 

 

صوتی

فرمت: mp3

 

 

کردی وصیت تو رو علی غسلت بده شبونه-زمینه(بسیار زیبا)
تمام شب تا صبح خدا خدا کردم-زمینه(حاج رضا پور احمد)
هر کسی تو روضه ست در امانه-شور(بسیار زیبا)
یه دلبر و هزار و یک تا خوبی-واحد(بسیار زیبا)
داده همیشه لطف تو من را خجالتی-شعرخوانی
باورش آقا سخته برام کمتر حتی از کبوترها-شور(فوق العاده زیباست)
دلم گرفته خدایا چگونه عید بگیرم-شعرخوانی(بسیار زیب

ا)



نوشته شده توسط نویسندگان کانون توحید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

آخرین نظرات

جواد مقدم،فاطمیه 92-93

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ب.ظ

در ادامه مطلب مداحی کربلایی جواد مقدم در فاطمیه اول مورخ 92/12/23 به صورت صوتی و تصویری آماده دانلود میباشد.

تصویری

فرمت: mp4

 

کردی وصیت تو رو علی غسلت بده شبونه-زمینه(بسیار زیبا)
تمام شب تا صبح خدا خدا کردم-زمینه(حاج رضا پور احمد)
هر کسی تو روضه ست در امانه-شور(بسیار زیبا)
یه دلبر و هزار و یک تا خوبی-واحد(بسیار زیبا)
داده همیشه لطف تو من را خجالتی-شعرخوانی
باورش آقا سخته برام کمتر حتی از کبوترها-شور(فوق العاده زیباست)
دلم گرفته خدایا چگونه عید بگیرم-شعرخوانی(بسیار زیبا)

 

 

صوتی

فرمت: mp3

 

 

کردی وصیت تو رو علی غسلت بده شبونه-زمینه(بسیار زیبا)
تمام شب تا صبح خدا خدا کردم-زمینه(حاج رضا پور احمد)
هر کسی تو روضه ست در امانه-شور(بسیار زیبا)
یه دلبر و هزار و یک تا خوبی-واحد(بسیار زیبا)
داده همیشه لطف تو من را خجالتی-شعرخوانی
باورش آقا سخته برام کمتر حتی از کبوترها-شور(فوق العاده زیباست)
دلم گرفته خدایا چگونه عید بگیرم-شعرخوانی(بسیار زیب

ا)

نظرات  (۱)

"امام موسی صدر"
اسرائیل را شرّ مطلق می دانیم ،  بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد . اگر اسرائیل با شیطان در گیر شود ، در کنار شیطان خواهیم ایستاد ، اگر اسرائیل با چپ درگیر شود ، در کنار چپ خواهیم ایستاد ، اگر اسرائیل با راست درگیر شود ، در کنار راست خواهیم ایستاد.
شعار «اسرائیل شرّ مطلق است» ، به این معناست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی