پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

مقدم اربعین91

در ادامه مطلب مداحی کربلایی جواد مقدم اربعین 91 اجرا شده در هیئت محبان الزهراء آماده دانلود می باشد.

باز میشن عده ای زائر کربلای تو ( زمینه )

من فقیرم من ندارم مستمندم پیش تو عرض حاجت میکنم ( شور )

من دل غمین با قلبی حزین باید بی تو باشم دیگه بعد از این ( واحد )

عشق رقیه تو دلم سند نوکریمه ( واحد )

تپش این دل بی تابم میگه تویی اربابم باید با تو باشم ( شور )



نوشته شده توسط نویسندگان کانون توحید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

آخرین نظرات

مقدم اربعین91

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی