چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۱۱ ب.ظ

محرم 92 کربلایی جواد مقدم

در ادامه مطلب مداحی کربلایی جواد مقدم محرم92 از شب اول تا پنجم در هیئت خادم الرضا(ع) آماده دانلود است.


http://up.ashuora.ir/up/karballa/Pictures/madehin/moghaddam/%D8%B4%D8%A82%D8%AA%D8%A75%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%8592.jpg

 


شب دوم

اونها که روز بی کسی به داد عالم می رسن ( زمینه )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

چون کبوترم توی دام تو اسیرم ( واحد )

صلوا علیک یا سید الغریب ( واحد )

دیوانه تو کار ندارد به جهنم ( شعرخوانی )

اگه روضه ها برپاست کرم بی بی زهراست ( شور )

روضه ورود کاروان به کربلا

 

شب سوم

باز وای حسین مادری اشکامو جاری می کنه ( زمینه )

کاش برسیم مثل حر به تو ( شور )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

همه حاجت من همینه امیرم ( واحد )

خوش آن کسی که بود در جهان غلام حسین ( واحد )

ای که به شام سیاه مهتابی ( شور )

روحم هر شب مثل زینب پروانه گلزار ضریح ( شور )

 

شب چهارم

من یه یتیمم بی حیا اینو که می دونی نزن ( زمینه )

کربلا خونمه از چی دل بکنم ( شور ) (همخوانی با رضا حقیقی-بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

باباجون من تو ای بی کفن ( واحد )

عشق رقیه تو دلم سند نوکریمه ( واحد )

اگر چه خار و خسم یا حسین می گویم ( شعرخوانی )

برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم ( شور )

کرببلا نرفت زیادم جوونیمو پای تو دادم ( شور )

 

شب پنجم

من فقیرم من ندارم مستمندم پیش تو ( زمینه )

خوشبخت ترین آدما ماییم ( شور )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

مست و مدهوش شش گوشم ( شور )

شاهی بگذر از نه سپهر اختر او( شعرخوانی )

عمه نگاه کن عمومو تنها گیر آوردن ( واحد )

من سائلم پس ره توشه می خوام ( واحد )

در میان آفرینش شاهکاری زینبی ( شعرخوانی )

باز حلقه زده اشک شوق ( شور )

شد نهان داغ ما شد عیان روضه ها ( شور )




نوشته شده توسط نویسندگان کانون توحید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

آخرین نظرات

محرم 92 کربلایی جواد مقدم

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۱۱ ب.ظ

در ادامه مطلب مداحی کربلایی جواد مقدم محرم92 از شب اول تا پنجم در هیئت خادم الرضا(ع) آماده دانلود است.


http://up.ashuora.ir/up/karballa/Pictures/madehin/moghaddam/%D8%B4%D8%A82%D8%AA%D8%A75%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%8592.jpg

 


شب دوم

اونها که روز بی کسی به داد عالم می رسن ( زمینه )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

چون کبوترم توی دام تو اسیرم ( واحد )

صلوا علیک یا سید الغریب ( واحد )

دیوانه تو کار ندارد به جهنم ( شعرخوانی )

اگه روضه ها برپاست کرم بی بی زهراست ( شور )

روضه ورود کاروان به کربلا

 

شب سوم

باز وای حسین مادری اشکامو جاری می کنه ( زمینه )

کاش برسیم مثل حر به تو ( شور )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

همه حاجت من همینه امیرم ( واحد )

خوش آن کسی که بود در جهان غلام حسین ( واحد )

ای که به شام سیاه مهتابی ( شور )

روحم هر شب مثل زینب پروانه گلزار ضریح ( شور )

 

شب چهارم

من یه یتیمم بی حیا اینو که می دونی نزن ( زمینه )

کربلا خونمه از چی دل بکنم ( شور ) (همخوانی با رضا حقیقی-بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

باباجون من تو ای بی کفن ( واحد )

عشق رقیه تو دلم سند نوکریمه ( واحد )

اگر چه خار و خسم یا حسین می گویم ( شعرخوانی )

برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم ( شور )

کرببلا نرفت زیادم جوونیمو پای تو دادم ( شور )

 

شب پنجم

من فقیرم من ندارم مستمندم پیش تو ( زمینه )

خوشبخت ترین آدما ماییم ( شور )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

مست و مدهوش شش گوشم ( شور )

شاهی بگذر از نه سپهر اختر او( شعرخوانی )

عمه نگاه کن عمومو تنها گیر آوردن ( واحد )

من سائلم پس ره توشه می خوام ( واحد )

در میان آفرینش شاهکاری زینبی ( شعرخوانی )

باز حلقه زده اشک شوق ( شور )

شد نهان داغ ما شد عیان روضه ها ( شور )


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی