سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۴ ب.ظ

مقدم،شهادت امام صادق(ع) 92

در ادامه مطلب مداحی کربلایی جواد مقدم در شهادت رئیس مذهب جعفری،امام جعفر صادق(ع) 92 آماده دانلود می باشد.

کربلایی جواد مقدم-ابالفضلیا مدیون ابالفضلن ( شور )

کربلایی جواد مقدم-ای که به شام سیاه مهتابی ( شور )

کربلایی جواد مقدم-قلب من داره می زنه با تو ( شور )

کربلایی جواد مقدم-همه حاجت من همینه امیرم ( واحد )

کربلایی جواد مقدم-برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم ( شور )

کربلایی جواد مقدم-ای ساقی این همه ساغر ( شور )

کربلایی جواد مقدم-سفری باز من سوی قله ی قاف می کنم ( شور )



نوشته شده توسط نویسندگان کانون توحید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

آخرین نظرات

مقدم،شهادت امام صادق(ع) 92

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۴ ب.ظ

نظرات  (۱)

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۱ داریوش عزیزی
خوب راستش نظری ندارم بدم... چون از مداحی خاطره بد دارم به هر حال:
خوش حال میشم به منم سر بزنی :
emonokte.blog.ir
اگه خوشت اومد لینکمم کنی ممنون میشم 
موفق باشی منتظرت هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی