يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۱۹ ب.ظ

کریمی،فاطمیه 93

در ادامه مطلب مداحی حاج محمود کریمی و حاج سید مجید بنی فاطمه و حاج روح الله بهمنی در 5 شب از فاطمیه دوم در فروردین 93 به صورت صوتی همراه با چند تصویر آماده دانلود می باشد.

حاج محمود کریمی

شب اول

حاج محمود کریمی


حاج محمود کریمی : در عزای فاطمه (س) نوروز هم روز عزاست (روضه)

حاج محمود کریمی : روضه

حاج محمود کریمی : کوچه شلوغ و کوچه پر از دود (زمینه)

حاج محمود کریمی : عشق من مگه ارادیه (شور)

حاج روح الله بهمنی : ازین مدینه دلم گرفته (واحد)

حاج محمود کریمی : مردم این شهر نه اون مردم خوب (واحد)

حاج محمود کریمی : قصه قصه ی آتیش نیست فقط (شور)

حاج محمود کریمی : یا حسین غریب مادر (شور)

حاج محمود کریمی : مناجات

 

شب دوم

 حاج محمود کریمی

روضه

روضه

مثل تو از دنیا دلگیرم مادر (زمینه)

یا من عینی الیک (تک)

تا خانه به جز راه کم و مختصری نیست (شعر خوانی)

من آمدم برای یاری علی (ع)(واحد)

کاش کوچه ای نبود (شور)

من گفتم به هر کی کافره (شور)

مناجات

 

شب سوم


حاج محمود کریمی 

حاج محمود کریمی : از خیمه ها دور از تمنای نگاهم (روضه حضرت رقیه (س))

حاج محمود کریمی : دیدم که عمه آستین روی سرش بود (روضه)

حاج محمود کریمی : ای نفس های من (زمینه)

حاج روح الله بهمنی : نم نم داره بارون میاد (واحد)

حاج محمود کریمی : طور نشین می شوم سحر که بیاید (واحد)

حاج محمود کریمی : در بر شمع حسین (ع)(شور)

حاج روح الله بهمنی : صلی الله علیک (شور)

حاج محمود کریمی : روضه حضرت اباالفضل (ع)

 

 

شب چهارم

سید مجید بنی فاطمه فاطمیه دوم 93 

حاج سید مجید بنی فاطمه/روضه

حاج سید مجید بنی فاطمه/اگه میشه نفس بزن (زمینه)

حاج سید مجید بنی فاطمه/خون جگر افتاده بود (واحد)

حاج سید مجید بنی فاطمه/ای پدر بنشین و با من (واحد)

حاج سید مجید بنی فاطمه/سینه زنا بسم الله (شور)

 

شب پنجم

 سید مجید بنی فاطمه فاطمیه دوم 93

حاج سیدمجید بنی فاطمه/روضه

حاج سیدمجید بنی فاطمه/مادر از طروات برگ گل تو (زمینه)

حاج سیدمجید بنی فاطمه/صل الله علیک یا ابا عبدالله (شور)

حاج سیدمجید بنی فاطمه/نه قوت تو زانوش (واحد)

حسین طاهری و مجیدبنی فاطمه/و صل الله علی الباکین (شور)

 



نوشته شده توسط نویسندگان کانون توحید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

آخرین نظرات

کریمی،فاطمیه 93

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۱۹ ب.ظ

در ادامه مطلب مداحی حاج محمود کریمی و حاج سید مجید بنی فاطمه و حاج روح الله بهمنی در 5 شب از فاطمیه دوم در فروردین 93 به صورت صوتی همراه با چند تصویر آماده دانلود می باشد.

حاج محمود کریمی

شب اول

حاج محمود کریمی


حاج محمود کریمی : در عزای فاطمه (س) نوروز هم روز عزاست (روضه)

حاج محمود کریمی : روضه

حاج محمود کریمی : کوچه شلوغ و کوچه پر از دود (زمینه)

حاج محمود کریمی : عشق من مگه ارادیه (شور)

حاج روح الله بهمنی : ازین مدینه دلم گرفته (واحد)

حاج محمود کریمی : مردم این شهر نه اون مردم خوب (واحد)

حاج محمود کریمی : قصه قصه ی آتیش نیست فقط (شور)

حاج محمود کریمی : یا حسین غریب مادر (شور)

حاج محمود کریمی : مناجات

 

شب دوم

 حاج محمود کریمی

روضه

روضه

مثل تو از دنیا دلگیرم مادر (زمینه)

یا من عینی الیک (تک)

تا خانه به جز راه کم و مختصری نیست (شعر خوانی)

من آمدم برای یاری علی (ع)(واحد)

کاش کوچه ای نبود (شور)

من گفتم به هر کی کافره (شور)

مناجات

 

شب سوم


حاج محمود کریمی 

حاج محمود کریمی : از خیمه ها دور از تمنای نگاهم (روضه حضرت رقیه (س))

حاج محمود کریمی : دیدم که عمه آستین روی سرش بود (روضه)

حاج محمود کریمی : ای نفس های من (زمینه)

حاج روح الله بهمنی : نم نم داره بارون میاد (واحد)

حاج محمود کریمی : طور نشین می شوم سحر که بیاید (واحد)

حاج محمود کریمی : در بر شمع حسین (ع)(شور)

حاج روح الله بهمنی : صلی الله علیک (شور)

حاج محمود کریمی : روضه حضرت اباالفضل (ع)

 

 

شب چهارم

سید مجید بنی فاطمه فاطمیه دوم 93 

حاج سید مجید بنی فاطمه/روضه

حاج سید مجید بنی فاطمه/اگه میشه نفس بزن (زمینه)

حاج سید مجید بنی فاطمه/خون جگر افتاده بود (واحد)

حاج سید مجید بنی فاطمه/ای پدر بنشین و با من (واحد)

حاج سید مجید بنی فاطمه/سینه زنا بسم الله (شور)

 

شب پنجم

 سید مجید بنی فاطمه فاطمیه دوم 93

حاج سیدمجید بنی فاطمه/روضه

حاج سیدمجید بنی فاطمه/مادر از طروات برگ گل تو (زمینه)

حاج سیدمجید بنی فاطمه/صل الله علیک یا ابا عبدالله (شور)

حاج سیدمجید بنی فاطمه/نه قوت تو زانوش (واحد)

حسین طاهری و مجیدبنی فاطمه/و صل الله علی الباکین (شور)

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی