جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ب.ظ

مداحی هلالی سیب سرخی،وفات حضرت معصومه(س)

در ادامه مطلب مداحی حاج عبدالرضا هلالی و حاج حسین سیب سرخی اجرا شده در هیئت خادم الرضا(ع) قم در وفات حضرت معصومه(س)

به صورت صوتی آماده دانلود میباشد.



سیب سرخی : منی که بودم همه عمرم کبوتر امام رضا (ع)(زمینه)

سیب سرخی  و هلالی : دلها خونجگر هر گلی زخمی و پرپر (شور)

سیب سرخی و هلالی : شب رحمت و مغفرت شب جمعه است (شور)

سیب سرخی و هلالی : من در به در چه دری زنم (شور)

هلالی : چند وقته که حس می کنم حال و هوام عوض شده (واحد)

سیب سرخی : مطمئن باش در این شهر پریشان نشوی (واحد)

سیب سرخی و هلالی :  باز مرغ دل من میل پریدن دارد (واحد)

سیب سرخی و هلالی : عشق منی تو حسینی من اویس قرنی (شور)

سیب سرخی و هلالی : کرببلا برای من ، جونم آقا برای تو (شور)



نوشته شده توسط نویسندگان کانون توحید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

آخرین نظرات

مداحی هلالی سیب سرخی،وفات حضرت معصومه(س)

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ب.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی